Saturday 30 May 2009

Gerli ja Meelis


Hommik. Järjekordne seest tühi hommik minu elus. Ärkan jälle võõras voodis, kerge peavaluga. Mu kõrval lamab järjekordne ohver. Selleks on seekord ingli näoga brünett, kes magab veel õndsat und. Ma tõusen voodist ja otsin oma alukaid, need vedelevad kuskil teises toa nurgas, sinna, kuhu need öösel suure kaarega lendasid. Aluspüksid jalga tõmmanud ja sokid ka, suundun ma oma teksaseid ja t-särki otsima, ma juba tean, kust neid leida - esikust. Jah, just seal rebis see kena näitsik mult need jalast ja seljast. Oi, küll ta oli ikka kiimane, tahtis juba taksos alustada. Õnneks sai teda taltsutada ja kenasti voodisse viidud. Jah, olen vanamoeline, mulle meeldib voodis seksida. Seal need riideesemed ongi, keset esiku põrandat känkras. Topin t-särgi selga ja tõmban teksad jalga ja suundun WC-sse. sest põis pakatab uriinist. Õnneks teen selle asutuse asukoha kiiresti kindlaks ja olengi poti ääres, kergendustunne on taevalik, vahest võiks selle tunde kätte surra. Pesen käed ja suundun kööki - pea valutab.

Esimene klaas vett kaob kiiruga kurku ja enesetunne paraneb. Lasen kraanist veel ühe klaasi vett ja istun laua taha mõtlema. Mõtlen sellest, et mis eile õhtul ja öösel toimus. Kuid ei mingit erinevust varasematest situatsioonidest, võib olla ainult see, et neiuke, kelle ära võrgutasin on uus, aga nemad on alati uued. Ainult harva võrgutan sama vana näitsikut, kellega olen varem kohtunud, võrgutanud ja maganud. Aga jah, stsenaarium on muidu sama. Valin väljaminemise õhtul koha, kuhu minna. Tavaliselt on selleks mõni baar, klubi, pubi või mõni muu koht, kus on noori näitsikuid. Lähen sinna enne, kui on liiga palju rahvast. Valin istumiseks koha, kust avaneb vaade suurem osa kohale. Tellin endale joogi ja hakkan ümbrust jälgima, et leida ohvrit. Mõnikord tuleb ohver minu juurde, aga enamasti valin ma ta ise välja ja liginen talle. Alustan juttu, alguses tõrjuvad, kuid siis leebuvad. Mul on osav suuvärk ja ma oskan neidudega suhelda. Siis tulevad mängu joogid, muidugi need, mis näitsikutele meeldivad. Muidugi ei unusta vestlemist, aga tavaliselt räägivad nemad ja mina kuulan hoolikalt, sest see on oluline faktor. Olenevalt kohast toimub ka muid tegevusi: piljardi mängimist, tantsimist, karaoke laulmist ja nii edasi. Mõne aja pärast on mu ohvrid valmis voodisse minema. Toimub takso tellimine ja nende poole sõit. Enda poole ma neide ei vii, ei ole vaja neil teada, kus ma elan. Kohale jõudes maksan taksoarve ja suundume sisse. Sees olles teeme mõned dringid, kuid enamasti mitte. Tavaliselt on väike eelmäng ja siis seks, mõnikord isegi mitu raundi, Pärast seda neiukesed uinuvad, ka mina sulen siis silmad ja jään magama. Nii oli oli ka eile õhtul ja öösel, kõik toimus vanu radu pidi. Oeh, ma vihkan end vahest selle pärast, kuida ma ei suuda ühegi neiga kaua koos olla. Ma tüdinen neist kiiresti, ning seepärast eelistangi üheöö suhteid.

Mu mõtteid katkestab hommikumantli sahin. Kergitan silmi ja mu ees seisab ingli näoga brünett, kel nimeks Gerli: Ta naeratab mulle ja ütleb pehmel toonil: "Tere hommikut! Kas soovid kohvi?" "Tere hommikut sullegi! Muidugi sooviks kohvi, " vastan tasasel häälel. Ma vaatan, kuidas Gerli seab valmis kohvimasina ja lülitab selle sisse. Kuid mind ei huvita enam see kohv, vaid see kena näitsik roosas siidises hommikumantlis. Ta on õrn ja ilus.Aga mu lendu läinud mõistust maandab taas tema hääl: "Kas soovid kohvi koos suhkruga ja koorega?" "Jah," vastan kiirelt, kuigi ma joon musta kohvi ilma suhkruta. Mu vastuse peale asetatakse laua pealesuhkrutoos ja koorekann, mis on valgest portselanist, ka kohvikruusid on sellised. Need toimetused tehtud ja kohv valmimas, istub ta toolile ja naeratab kelmikalt, endal kummaline säde silmis.

Ma tajun, kuidas jalad muutuvad nõrgaks ja maailm tahab kaduda. Joon kiirelt lonksu vett, kuid see ei aita, mu sees on torm, mis tahab välja. Kuid enne, kui jõuan midagi teha, on neiu mu embuses ja huuled ja keel oma tegemas oma tööd. Juba lendavad riided, ning olengi köögipõrandal inglinäoga Gerliga seksimas. Veel pöörasem ja vallatum kui öösel. Ta oigab kõvasti, siis käib läbi temast värin ja ta jääb vaikselt minu peale lebama. Samal ajal sain ka mina lahti, selliselt, et pilt tahtis kaduda, kui õnneks jään ikka teadvusele. Seal me siis lebame, köögipõrandal üksteise embuses ja silmsidet hoidmas. Kaua, ei tea, pole oluline, aga momendi rikub ära põranda jahedus. Gerli tõuseb, paneb endale hommikumantli ümber ja väljub köögist. Mina jään lamama, sest ei suuda veelpüsti tõusta. Kaua ma lamada, ei saa, sest inglike on tagasi, koos oma ühe hommikumantliga. Ta ulatab selle mulle. Tõusen üles, võtan hommikumantli ja panen selle selga, see on nii mõnus ja pehme.

Me istusime laua taha, et koguda end. "Kohv!!!!" hüüdis ta korraga ja hüppas toolilt püsti. Kohv oli mul üldse meelest meelest läinud, aga nüüd, kus see meenus, tekkis selle järele isu küll. Juba oli Gerli kohvi valamas, selle aroom meeli erutamas. Kohv valatud, istus ta rahulikult maha, naeratas ja küsis: "Kas kohv on hea?" "Ojaa, kohv on super, kuid sina oled veel parem," ütlesin veidike väriseval häälel, sest keha alles toibus hiljutisest fantastseksist.Vastuseks sain kavala pilgu, mis ajas pea sassi.

Seal me siis olime, jõime kohvi ja vaatasime üksteisele silma, sõnu polnud vaja. Need oleksid olnud sel hetkel üleliigsed. Ma tundsin end seitsmendas taevas olevat. Sel hetkel ma tajusin, et tühjus mu seest kaob, seda tõrjus välja ingel Gerli. "Sellega on kõik, lõpp nendel üheöö suhetel. Minu kaaslaseks saab Gerli," mõtlesin ma omaette sügavalt. Mu sügavaid mõtteid katkestas inglike küsimusega: "Meelis. Kas see oli üheöö suhe või on see midagi enamat?" "See on midagi enamat Gerli, vastasin talle, ning suudlesin teda pikalt ja kirglikult.

Lõpp

1 comment:

Revain W. NightCrawler said...

woah...paneb kohe mõtlema mida kirjutada...päris tõetruu...emotsioone tekitas küll :D Algus sarnaneb väga ''Sin City'' filmile..tegelt sa peaksid selle ära vaatama siis saad aru mida ma mõtlen. anyway, pisut riivatum, kui sinu varasemad tööd, aga mulle meeldis. Nagu ma juba ütlesin, üsna tõetruu. Jätka kirjutisi.