Wednesday 15 October 2008

6 VÄHK 9


Olen tähtkujult vähk ja kohe ehtne eksemplar. Need, kes teavad mind, saavad aru. Kuid see selleks, ma tahtsin hoopis ühest avastuset rääkida, mille ma alles hiljuti tegin. Nimelt kui vaadata vähi sodiaagimärki, siis paistab sealt vastu 69. No ülla ülla! Loomulikult hakkasid mõtted pärast seda päris kummalisi radu kõndima ja kõnnivad siiani. Kuid mida see siis ikkagi tähendab? Vastuse saab anda mulle ainult elu, samas saan ma teha igasuguseid oletusi, et mida see 69 tähendab.
Kuid jah, see avastus tuli alles nüüd, mitte varem. Kas ma siis ei olnud piisavalt küps, et seda ennem tähele panna? Ju siis, sest aastad on teinud oma töö ja nii mõndagi on elus kogetud ja õpitud. Mõelda vaid, kui ma oleks juba 10 aastaselt teadnud seda, et mida osade jaoks 69 tähendab. Ma oleks vist praegu hoopis teine inimene, aga tont seda teab.
Nüüd olen siis oma avastuse ka teistele teada andnud. Võib-olla on mõni selle avastuse juba varem teinud, kuid minu jaoks see avastus tuli nüüd. Ma soovitan teil armsad lugejad oma sodiaagimärk üle vaadata, ehk leiate midagi huvitavat oma sodiaagimärgist. Kui leiate midagi vägevat, siis on hea, aga kui ei, siis on ka hea.
Ulmes näeme!

No comments: