Saturday 18 October 2008

Teda oodates


Ootamine, tegevus milleta inimkond hakkama ei saa. Kui sa kedagi ootad, siis sa täidad oma ootamise aja tegevusega. Neid tegevusi on parajalt palju. Millega siis mina tegelen, kui teda ootan?
Ma jälgin inimesi ja üritan oletada, kes nad on siin ühiskonnas. Teatud stereotüüpide järgi võib seda teha, kuid tihti osutub välimus petlikuks, sest inimesed varjuvad oma kesta taha. Siin kohal tooks ära mõned sellised levinud stereotüübid, neid on loomulikult parajalt palju. Mõned neist: metal inimesed, punkarid, tibid, ossid, väsinud tööinimesed, pintsaklipslased, gängstad, oeh, neid on ikka korralikult, kirjutasin siia need, mis mul esimesena pähe tulid. Ning kui ma mõnd kindlale stereotüübile vastavat inimest näen, siis hakkavad mul mõtted keerlema. Mõtlen selle peale, et kas ta õpib või töötab, milline iseloom tal on, kes ta hingelt jne. Ma tean, et see tundub kahtlane, kuid ka teil, armsad lugejad, on olnud selliseid momente, kus te proovite inimese välimuse järgi tema tausta ära arvata. Seega ma ei ole ainuke patune siin ilmas, kuigi jah, ma tegelen sellega iga kord, kui teda ootan.
Lõpuks jõuab kätte aeg, kui saabub tema, oma ilusa võluva naeratusega. Siis kaovad mõtted inimestest, ma ei huvitu enam nendest, sest mu kõrval on tema ja mu tähelepanu on ainult talle suunatud. Kuid ma tean seda, et kui ma teda ootan, siis tuleb jälle see hetk, et ma üritan inimesi kuskile paigutada siin ühiskonnas, tuginedes nende välimusele. Aga see on alles siis, kui ootan teda, et ta mu päeva paremaks teeks.

Ootan sind!

No comments: